Suplovanie – výhoda, alebo stresovanie sa?

 

Morálka v triede voči učiteľovi sa vzťahuje na veľa vecí. Jedna z nich predstavuje zastupovanie, je vo vašej triede na pozitívnej, alebo na negatívnej úrovni ?        

Poďme si o tom niečo povedať. 

V prvom rade treba poznamenať, že zastupovanie hodiny práve keď sa mala písať písomka môže žiakom odľahčiť ich ,,psychickú náladu”, ale spýtajte sa seba – naozaj sa treba stresovať,  nebolo by lepšie, aby sme si uvedomili, že každý by sa mal pravidelne učiť a tým by bol aj na nečakanú písomku pripravený. No, hej –  známka pri neskoršom písaní bude lepšia, ale ,,eso” študenta spočíva v pravidelnom učení sa ,,každý” deň, tým pádom bude váš mozog v lepšom stave, pretože sa nebudeme všetko učiť na posledný deň, poslednú minútu pred písomkou.

Na druhú stranu učiteľ ,,musí, resp. keď chce” pridať so zameškaným učivom – žiaci si majú dávať väčší pozor na rôzne nejasnosti, ktoré si zväčša všimnú až doma, ba na druhú stranu je tu Internet, ktorý vždy pomôže..

Mohli by sme skonštatovať, že žiaci sa pri suplovaní tešia oproti učiteľom, ale sú aj žiaci, ktorí nenávidia voľné hodiny, ba voľné dni, preto by sa cez ne mali učiť aj to, čo vedia (keď im je to umožnené).

Ešte jedno zamyslenie sa : Ak žiak nechce nájsť radosť, motiváciu v učení tým, že sa bude pravidelne pripravovať, tým viac bude frfľať a pozerať sa na suplovanie…

Ak máte nejaký nápad, poprípade názor, ktorý sme nespomenuli – napíšte nám v pohode dolu do komentárov.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

w

Connecting to %s